2012. február 26., vasárnap

Játéktároló kartondobozból


Hozzávalók:

- nagy kartondoboz
- olló
- tűzőgép
- folyékony ragasztó
- színes mintás textil anyag


A doboz tetejét átalakítjuk úgy, hogy felnyithatós legyen. Ezután rászabjuk az anyagot. Én az egyszerűség kedvéért tűzőgéppel kezdetben odatűztem, hogy ne csúszkáljon el. Aztán a folyékony ragasztóval nagyjából bekentem az oldalak egész felületét és rásimítottam az anyagot.
Készítettem egy tépőzáras zárókát is rá, ezzel a tetejét is könnyebben felnyithatják a gyerekek. Az oldalain pedig kis lyukon keresztül egy darabka anyagot húztam át, aminél fogva jól fel lehet emelni a tárolót.

Egyszerű és mutatós. Egyedi és semennyi költséggel sem jár, főleg ha van otthon egy megunt nyári szoknya, amit a mintája miatt a szekrény mélyén őrizgettünk...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest
Brighter Planet's 350 Challenge